روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

سه قلوهای من

سرماخوردگی نی نی های من

1391/8/26 23:55
نویسنده : مریم
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سه قلوهای ناز نازی من اگر بدونید چقدر مامان و بابا رو اذیت کردیدبغلعصبانی

هنوز فصل سرما نیومده سرما خوردید طبق معمول تو رادمهرم اول از همه شب تا صبح گریه کردی و شدیدا" تب کردی و شیر نخوردی مامان تا صبح بغلت کرده بود و راه میبردآخ صبح که شد سریع بردیمت بیمارستان و تا ظهر اونجا بودیم ازت آزمایش گرفتن و همش هر 10 دقیقه  ORS میدادن بعد از اینکه دکتر جواب آزمایشتو دید بهت یه آمپول زد و شربت سفکسین و شیاف استامنیفون داد اصلا" حال نداشتی بعد اومدیم خونه تبت هم بالا بود شب مامان بزرگ گلی موند خونمون و تا صبح پاشویت کرد یکم بهتر شدیافسوس

هنوز حال تو خوب نشده 2 روز بعد رادمان و روژان هم مثل تو مریض شدن و مامان بزرگ زهرا اینبار موند بخدا دیگه خسته شدم کم آوردم تمام توانم تموم شده بیچاره بابایی هم مثل من شده داغون داغون نمی دونم چرا چرا چرا چرا انقدر تند و تند مریض میشدید پدر من و باباتونو درآوردید چقدر دیروز برای یکی از دوستام که باهاش حرف میزدم گریه کردم بنده خدا چقدر بهم دلداری میداد میگفت تو مامان نمونه هستی صبر کن این روزهای سخت هم میگذره و روزهای شیرین میاد خدایا نمی دونم حکمت از اینکه بمن سه قلو دادی چی بوده ؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)