روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

سه قلوهای من

جشن دندونی برای نی نی های گلم

1391/8/27 0:09
نویسنده : مریم
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های من عزیزای دلم خوشگلهای مامان عزیزای مامان الهی پیش مرگتون بشم دوستتون دارمقلبقلببغلماچ

خیلی وقته میخواستم براتون یه مهمونی برای دراومدن دندوناتون بگیرم منتظر بودم که سه تایی شما دندون داشته باشید بعد مهمونی بگیرمنیشخند بالاخره بعد از عذابهایی که برای دندوناتون کشیدید رادمان جیگر مامان 2 تا دندون پایین و 1 دندون بالا که در شرف دراومدنه رادمهر ماهک مامان 2 تا دندون پایین و 1 دندون بالا که در شرف دراومدنه روژان یکی یه دونه مامان فقط 1 دندون که اونم فقط نوکش دراومدهخنده

دخترم فدای اون اگه اگه گفتنت بشم وقتی بابایی شب میاد خونه با رادمهر 2 تایی انقدر ذوق میکنید که نگو تو که چهار دست و پا و رادمهر سینه خیر میرید دم در پیشواز بابایی مخصوصا" تو رادمهرم انگار خدا دنیا بهت داده رادمانی مامان هم اصلا" بروی مبارکش نمیاره که بابایی اومده یا نه برای خودش چهار دست و پا اینور و انور میره قربونت برم مامانبغلمژه

یه چیزی خیلی خیلی عذابم میده اونم اینکه اصلا" غذا نمی خورید هر چی درست میکنم انگار دهاناتونو دوختن اصلا" دوست ندارید حتی یک قاشق غذا بخورید نگرانم میکنید با اینکار فرنی، حریره بادوم، سوپ، پوره سیب زمینی، هویج حتی از غذاهای که برای خودمون هم درست میکنم سعی می کنم بهتون بدم نمی خورید فقط روژانی مامان اون چند قاشق کوچیک میخوری متعجبم چرا ؟ سوالتو 5 ماهگی اولین ماهی که دکتر اجازه غذای کمکی رو داد خوب بودید نمی دونم یکدفعه چی شد که غذا نمی خورید اصلا" دوست ندارید حتی سر شیشه مخصوص غذا براتون درست کردم یکم سوراخه سرپستونکتون رو گشاد کردم حتی میریزم تو شیشه هم نمی خورید  بابا دیگه 11 ماهتون شده نفس های مامان باید دیگه از غذای مامان و بابا بخورید شما همه جوره دارید مامانو اذیت میکنید خدا رو خوش نمیاد باباجون دیگه برای غذا خوردنتون مامانو اذیت نکنید یکم غذا بخورید جون بگیرید که تند و تند مریض نشید وزن رادمهر و روژان نسبت به سنشون کمه  رادمهرم تو 2 کیلو کم داری و تو روژانم 1 کیلو ولی تو رادمانم مشکلی از بابت وزن نداری خداروشکرخیال باطل

بالاخره روز 5شنبه 20/7/91 جشن دندونی با حضور خانواده مامان و روز جمعه 21/7/91 با حضور خانواده بابا برگزار شدزبان مامان از 10 روز پیش شروع کرد به طراحی کارت دعوت، چاپ و گیفت های روز مهمونی و همچنین بردن شما به آتلیه

روز دوشنبه رفتیم آتلیه خداروشکر همسایه واحد بغلی تو خونش آتلیه داره بردمتون اونجا ازتون عکس انداختم طبق معمول غریبی و گریه پدر مامان و عکاس رو درآورید تا ازتون عکس انداخت فقط یکی یا دو تا عکس با لبخند تونست ازتون بندازه بقیه یا در حال گریه یا در حال اخم بودید چندتا از عکسهاتونو چاپ کردم 2 تا از مثلا" بهترین عکسهاتونو در سایز بزرگ چاپ کردم و تو پذیرایی خونه نصب کردم قهر

از روز سه شنبه مشغول به تمیزکاری خونه و تزئین کردن و غذا درست کردن خیلی خیلی هم خسته شدم چون دست تنها بودم مامان بزرگ گلی آش دندونی شما رو پخت بالاخره کارهای مامان با خستگی و زحمت زیاد ساعت 3 بعدازظهر روز 5شنبه قبل از رسیدن مهون ها تموم شد هوراجالب اینجاست که تو این هفته تو رادمانم بخاطر اینکه دندونت بالات داره درمیاد مریضم هم بودی تب کردی، بیرون روی داشتی، بیحال بودی و همش گریه میکردی عصبانیولی با این حال خدارو هزاران هزار مرتبه شکر مامان تونست تنهایی از پس کارهای مهمونی و پذیرایی از مهمونها بنحو احسن بربیادچشمک بابایی هم روز جمعه بعد از رفتن مهمونها خیلی از مامان تشکر که این هفته سخت رو پشت سر گذاشت از همه عزیزهایی که تو مهمونی نی نی های گلم شرکت کردن تشکر می کنم حالا بریم سراغ هدیه هایی که زحمت کشیدن و آوردن

مهمون های روز 5 شنبه

مامان بزرگ گلی                              150 هزار تومان (برای هر نی نی 50 هزار تومان)

خاله مسی                                    50 هزار تومان و 3 تا پلنگ صورتی

زن دایی عالیه (زن دایی مامان)           50 هزار تومان

زن دایی هدیه (زن دایی مامان            30 هزار تومان

زن دایی زهرا (زن دایی مامان)           20 هزار تومان

خاله پری (خاله مامان)                     20 هزار تومان

خاله سکنیه (خاله مامان)                 20 هزار تومان

فاطمه دختر دایی مامان                   30 هزار تومان

پریسا دختر دایی مامان                   60 هزار تومان

مهمون های روز جمعه

مامان بزرگ زهرا                           نفری یک دست لباس زمستونی قشنگ البته نفری یک بلوز اضافه برای پسرا

عمه طاهر                                    60 هزار تومان

عمه نسرین                                  60 هزار تومان

عمو مجید                                   نفری یک کاپشن

عمه الهه                                  نفری یک دست سویشرت با شلوار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بانو
9 دی 91 23:19
ببخشید زودتر ندیدمتون تا کادومو بدم