روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

سه قلوهای من

نوروز 1392

1392/1/23 3:51
نویسنده : مریم
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای مامان بلبلهای مامان الهی مامان فدای اون راه رفتنهاتون بشه خیلی خیلی دوستتون دارمبغل مامانی امسال میخواست براتون تقویم درست کنه ولی بعلت ذیقه وقت نشد ایشالا سال آیندهنیشخند

امروز مثلا" بابا قرار بود سرکار نره ولی از صبح زود رفت و ساعت 20 دقیقه به 2 اومد من خیلی ناراحت شدم چون هم کار داشتم هم شما خیلی اذیت کردیدقهر

 بالاخره امسال با تمام سختیهاش گذشت بیچاره بابایی آخرین روزهای سال نزدیک به 10 میلیون تومان ضرر کرده خدا کسانیکه مسبب چنین ضرری شدن رو لعنت کنه بابایی وقتی اومد خونه اولش هیچ چیزی نگفت منم که از دست بیچاره ناراحت بودم باهاش تا تحویل سال قهر کردم ولی وقتی بعد از تحویل سال فهمیدم که چه اتفاقی براش اوفتاده خیلی ناراحت شدمگریهنگران

خلاصه من و بابایی سال رو با دل خوش شروع نکردیم ولی در زمان سال تحویل با تمام وجود برای سلامتی شما نی نی های گلم و بابایی و سال پر برکت برای بابایی دعا کردم

 بعدازظهر بعد از سال تحویل رفتیم خونه مامان بزرگ زهرا بابایی بالاخره تصمیم گرفت بریم مسافرت شام هم اونجا بودم مامان بزرگ به شما نفری 30 هزار تومن و به مامانی 50 هزار تومن داد دستش درد نکنه راستی مامان بزرگ گلی هم عیدی شما و مامان رو روز چهارشنبه سوری داد چون قراره بره مسافرت عیدی شما رو زودتر داد نفری یه بلوز برای همگی و برای پسرا شلوار لی پیشبندی و برای روژی یه دامن به مامانی هم 50 هزار تومن داد دستش درد نکنهلبخند

خدایا پروردگارم از محبت بیکرانت متشکرم خدایا با تمام وجود آرزو میکنم امسال سالی پر از سلامتی ،روزی، برکت، موفقیت برای من و خانواده 5 نفری من باشه خدایا از چشم بد خودمو ، همسرم و سه قلوهای عزیزمونو به عظمت و بزرگیت خودت میسپارم ازت میخوام امسال بر خلاف پارسال سالی پر از دلخوشی و موفقیت و سلامتی برامون رقم بزنی مثل همیششششششششششششششششششششششششششششه میگم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
23 فروردین 92 11:47
دلم واسه سه قلوها تنگ شده امسال عکسشونو نمیزارین؟ امیدوارم سال خوبی داشته باشین