روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

سه قلوهای من

آزمایش غربالگری سه ماهه اول

1390/10/30 20:45
نویسنده : مریم
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق های من زندگی های من امیدای من خیلی دوستتون دارم الان ۲ هفته ای میشه که اومدم خونه مادر بزرگ چون اصلا" حالم خوب نبود روز شنبه که رفتم آزمایش بدم چقدر صبح حالم بد شد داشتم دور از جون همگیتون می مردم

 

روز دوشنبه هم رفتم برای تست غربالگری دایی حسین وقت گرفته بود با بابایی ساعت ۱۲:۳۰ رفتم وای وقتی دکتر اسممو صدا کرد رفتم رو تخت دراز کشیدم تمام تنم میلرزید و گریه می کردم دکتر خیلی با من دعوا کرد بعد از انجام سونوگرافی بهم گفت شما  الحمدوالله سالمید خیالم راحت شد

بیچاره بابایی هم نگران بود الان دو هفته میشه که خونه شب ها تنها می خوابه دلم برای بابایی می سوزه من که خیلی خیلی دوستش دارم مرد خوبیه حالا ایشالا که بدنیا اومدید می بینید که چه بابایی خوبی دارید ایشالا سایش از سرمون کم نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)