روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سه قلوهای من

خبر بد در هفته 19

1390/10/30 20:55
نویسنده : مریم
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشگلم مامان خیلی خیلی دوستتون داره

مامان دیشب از سردرد خوب نخوابید بخاطر اینکه یه خبر بد شنیده بود شوهر عمه طاهره فوت شده اصلا" قابل باور نیست مامانی میدونه برای شما گریه خوب نیست ولی یه کم نصف شب گریه کرد

گل های مامان زندگی های مامان دایی حسین برای فردا وقت دکتر گرفته برای غربالگری سه ماهه دوم مامان خدا خدا میکنه که همه چیز خوب پیش رفته باشه و شما هم سالم باشید اگر بدونید مامان داره روز شماری می کنه برای اینکه تکون خوردناتونو ببینه پس چرا را تکون نمی خورید؟ اگر بدونید چقدر مامان منتظره که دیماه بیاد که شماها سالم باشید و سالم بدنیا بیاید که شما رو بغل کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
23 فروردین 92 6:51
خدا رو شکر که فقط کمی گریه کردی یه کم گریه هیچ چی نیست اگه بدونی من چه ذجعه هایی زدم چقدر خودمو زدم اگه بدونی چند بار بی هوش شدم غش کردم فشارم افتاد چقدر سختی کشیدم انقدر گریه میکردم که دیگه هیچ جا رو نمیدیم بس که پلکام باد میکرد دیگه چشمام دیده نمیشد اما خوب تا خدا نخواد اتفاقی نمیوفته و پسرم به دنیا امد در شرایطی که من اصلا امید موندنشو نداشتم خدایا شکرت