روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سه قلوهای من

واکسن 2 ماهگی و بی قراری نی نی های نازم

1391/2/26 18:30
نویسنده : مریم
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های ناز نازی مامان الهی دورتون بگردم بالاخره موفق شدیم واکسن 2 ماهگی شما رو بزنیمچشمک اول رادمهر جیگر مامان بعد روژان عسل مامان کهماچ تو رفتی خونه عمه، عمه برد تو رو برای واکسن بعد هم رادمان قند و شکر مامان نی نی های من چقدر بی قراری و گریه کردید الهی مامان بمیرهافسوس

نی نی های گلم من تمام نیرو و انرژیهای که داشتم برای شما گذاشتم مامان خسته خسته شده و سیستم عصبیش بهم خورده اصلا" نمی فهمه کی شب میشه کی صبح میشه امروز چندمو چند شنبساوهآخ ولی اصلا" مهم نیست ایشالا شما مریض نشدید مامان حاضر تمام سختی ها رو به جون بخره تا شما صحیح و سالم باشید و بزرگ شدید از خدا خواستم که ایشالا آینده خیلی روشنی رو پیش روتون بذاره فرشتهبالاخره مامان فرصت پیدا کرد که بره براتون تخت و کمد و وسایل بخره اتاقتونو چیدم خیلی ناز شده ایشالا وسایل عروسی شما رو بخریم

رژان مامان، خیلی خیلی دلم برات تنگ شده دختر گلم تو این چند شب جات تو خونه خیلی خیلی خالیه ایشالا بحق این روزها دیگه اتفاقی نیوفته مامان که حتی یک شب از شما دور باشه گریهمامان خیلی دوستت دارم نازم گلم قشنگم الان یه 3 الی 4 روزی میشی رفتی خونه عمه بخاطر واکسن تا من بتونم رادمانو ببرم واکسن بزنم ببخشید دختر گلم که تو این چند روز مامان تنهات گذاشتهدل شکسته

راستی عمه نسرین برده گوشتو سوراخ کرده دختر گلم ایشالا بزرگ شدید بتونید تمام کسانیکه تو این مدت سخت کمک حال شما و مامان بودن و باری رو از دوش مامان برداشتن رو جبران کنید واقعا" روزای خیلی سختی رو مامان از زمانی که بدنیا اومدید تا به امروز داشته ایشالا هر کس به هر طریقی به مامان آرامش داده و کمکی کردی خداوند تمام گره های زندگیشو براش باز کنه دوستتون دارم نی نی های ناز نازی من و یه ماچ آبدار برای سه تا هدیه های آسمانی منماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)