روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سه قلوهای من

سرما خوردگی مجدد و مریضی نی نی های من

1391/2/26 18:45
نویسنده : مریم
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های عزیزم الهی مامان دورتون بگرده که دوباره نزدیک واکسن زدنتون شد و شما مریض شدید رادمهرم تو هنوز سرماخوردگی قبلی خوب نشده مامان که دوباره سرماخوردی هنوز شیر و از دماغ و دهنت هر روز بیرون میاری وقتی اینجوری میشی انقدر ناراحت میشم که نگو ایشالا بحق این ایام فاطمیه مامان زود زود خوب بشی و هیچ وقت مریض نشی جیگر گوشم

یه مورد دیگه اینکه 20 روز پیش ختنه شدید ولی هنوز حلقه های ختنتون نیوفته مامان خیلی نگرانه چون مال همه بچه هایی که مامان میشناسه حداکثر تا 10 روز افتاده امیدوارم که چیزه خاصی نباشه و هر چه زودتر این حلقه ها بیوفتن

رادمان و روژان عزیزای مامان شما هم آبریزش بینی دارید عطسه و سلفه میکنید نمی دونم چرا اینقدر شما ضعیفید که با یکم گرم و سرد شدن زود مریض میشید با اینکه اصلا" از خونه بیرون نمی رید

انقدر احساس خستگی میکنم که نگو اینقدر این روزا بهم سخت گذشته از زمانی که شما بدنیا اومدید مامان خیلی خیلی سختی کشیده حالا بزرگ شدید متوجه میشدید که نگهداری از 3 تا نی نی مثل شما چقدر سخته اگر کمک چندانی هم نداشته باشه البته مامان بزرگ بیشتره روزا میاد از شما نگهداری میکنه یه شامی درست میکنه خونمون تمیز میکنه و لباسای شما رو میشوره و بنده خدا میره

روزهایی که مامان بیرون کار واجب داره مامان بزرگ میاد وقتی میرم بیرونم دلم اینقدر براتون تنگ میشه که نگو وابستگیم به شما خیلی خیلی زیاد شده که همش دوست دارم هر لحظه هر دقیقه کنارم باشید

اصلا" مامان متوجه نمیشه که روز و شب و هفته و ماه چه جوری میگذره هر روز دعا میکنم که یکم بزرگ شدید قوی بشید که مریض نشدید و اذیتاتون کمتر بشه تا مامان بتونه یه کم استراحت کنه تا بدنش یه کم انرژی بگیره آخه هر کی از دوستای مامان میبینتش میگه چقدر ضعیف شدی

ولی با این همه مامان حاضره که تمام این سختی ها رو تحمل کنه ولی شما هیچ کدومتون حتی برای یک لحظه مریض نباشید و یا کوچترین ناراحتی نداشته باشید دوســـــــــــــــــتتون دارم عاشقـــــــــــــتونم کوچولوهای مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)