روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سه قلوهای من

عید نوروز سال 1391 و اولین عید شما جیگرای مامان

1391/2/26 18:11
نویسنده : مریم
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های من هر روز که میگذره دوست داشتنی تر میشید امسال اولین عید شماست الهی دورتون بگردم امسال چون شما از شب قبل خیلی اذیت کرده بودید که نزدیک صبح خوابیدید و من و بابایی امسال سال تحویل خواب موندیم من اینقدر درگیر کارای شما هستم که اصلا" برای امسال هیچ کاری نکردم حتی یادم رفته بود سبزه بخرم و هفت سین بچینم امسال نتونستیم مسافرت بریم ایشالا وقتی یکم حالتون بهتر شد و هوا بهتر شد می ریم انقدر دارم بهتون وابسته میشم روزای که کار دارم مادر بزرگ میاد پیشتون تا وقتی برگردم دلتنگ دلتنگتون میشم الهی فدای هر سه شما بشم مادر ایشالا این روزای سخت مامان بگذره و شما یکم بزرگتر بشید تا مامان کمتر اذیت بشه

خدایا کمکم سال جدید برای من و خانوادم سال خوبی و پربرکت بدون مریضی و پر از خوشی باشه خدایا منو هیچ وقت از الطاف خودت محروم نکن خدایا دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سروش و سروین
15 اسفند 91 15:48
سلام سه قلو ها. الهی سالیان سال سلامت باشید و بهار باهم جشن بگیرید. ما وبلاگتون رو add کردیم. البته با اجازه. به دیدن ما هم بیاین.آخه ما دوقلوییییم.