روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

سه قلوهای من

خدایا پروردگارم دوست دارم و متشکرم

1391/2/22 3:24
نویسنده : مریم
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدای خوب و مهربونم خدایا پروردگارم دوست دارم دوست دارم دوست دارمقلبقلبقلب

بخاطر اینکه بهم نیرو، توان، صبر، حوصله دادی و میدی که بتونم بتهایی هم از نی نی های قشنگ و نازم مراقبت و نگهداری کنم هم به خونه و زندگیم برسمماچ

خدایا متشکرم بخاطر اینکه هیچ وقت توی هیچ شرایطی منو تنها نذاشتی و همیشه کنارم تو رو احساس کردم و همیشه منو تو پناه خودت حفظ کردیماچ

خدایا متشکرم از اینکه همیشه صدامو شنیدی و خواسته هایی که ازت داشتمو رو اجابت کردیماچ

خدایا متشکرم بخاطر اینکه بالاخره حلقه های ختنه پسرام افتاد (البته رادمان عزیزکم برای تو بعد از یکماه و 6 روز افتاد مورخ 20/2/91 و رادمهر شکرکم مال تو رو دکتر خودش درآورد مورخ 21/2/91 بمیرم مامانی که انقدر گریه کردی تا حلقه رو دکتردرآورد ولی راحت شدی عزیزکم خدا کنه که پسرم این بالا آوردن های مداومت خوب بشه مامان لاغر شدی پسرم تا خیالم از بابت تو راحت بشه گلم روژانم دخترکم خدا کنه تو هم این گریه کردنات خوب بشه مامان بعضی وقتها نمی دونم چت میشه گلم که مداوم گریه می کنی و اشک میزی بمیرم برای اون تک تک اشک ریختنات مامان ایشالا روزی باشه که همگیتونو خوشحال سالم و سلامت و خوشبخت ببینم)

خدایا پروردگارا متشکرم از 3 تا چیزی که بتازگی ازت خواستم و 2تاشو برام آماده کردیماچ

خدایا پروردگارا متشکرم از اینکه بچه هام کنارم هستنماچ

خدایا پروردگارا متشکرم از بابت همسر مهربون و دل پاکی که بهم دادیماچ

خدایا متشکرم از اینکه بهم یه مادر خوب و مهربون دادی که همیشه توی همه شرایط کنارم باشه(متشکرم مامان خوبم از بابت زحماتی که تا به امروز برام کشیدی دوست دارم)ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)