روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

سه قلوهای من

واکسن 4 ماهگی و بی قراری نی نی های من

1391/2/11 16:04
نویسنده : مریم
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای مامان بالاخره رفتیم واکسن 4 ماهگیتونو هم زدیملبخند با مامان بزرگ رفتیم مرکز بهداشت سر کوچه که دیدم مرکز بهداشت به جای دیگه ای منتقل شده و هنوز افتتاح نشده رفیتم به مرکز بهداشت نزدیک خونه مامان بزرگ وای بعد از واکسن رادمهر و رادمان دوباره خیلی بی قراری کردنناراحت رفتیم خونه مامان بزرگ رادمان تو حتی تو بغل بابابزرگ هم آروم نمیشدی بابا بزرگ 2 ساعت فقط تو رو بغل کرده بود و راه می بردنگران

امروز روژان عزیزم با عمه نسرین رفته بودی دکتر که فهمیدم که پست سرت یه کم قلمبه شده دکتر گفته بود که عفونته وقتی این موضوع شنیدم انقدر گریه کردم که نگو وقتی هم اومدی خونه انقدر بی قراری کردی که خدا میدونه گریهآخه نی نی های من چقدر شما این مدت که بدنیا اومدید انقدر مریض شدید و عذاب کشیدیدگریه کلافهخدا خودش بسر شاهده انقدر مواظبتون هستم بهتون میرسم با اینکه شما 3 تا هستید ولی مامان اصلا" هیچ چیزی براتون کم نمی زاره مثل تک قلویی ازتون نگهداری میکنه مامان وقتی اتفاقی براتون میوفته احساس می کنم تمام دنیا روی دوشم افتاده و انقدر سنگینی می کنه که نمی تونم روی پاهام درست وایسم

نی نی های من الهی فدای چشمای قشنگتون بشم اگر بدونید که مامان چقدر دوستتون داره مامان حالا با این همه مشکلاتی که بخاطر شما تحمل کرده یه اتفاقی هم میوفته که مامانو بیشتر خسته می کنه

دیشب داشتم فیلم عروسیمو نگاه می کردم که آقا شادا.. دیدم خیلی ناراحت شدم

طاهره جان میدونم از نبود آقای شادا.. دلت غم داره دلت شکسته منو تو غمت همیشه شریک بدون ولی خداروشکر 2 تا پسر مثل امیر و علی داری که ایشالا تو برای اونا و اونا برای تو نگه داره دوستتون دارم

آقا شادا.. تو رفتی به دنیای بهتر ولی ما هنوز تو دنیای پر از بدی داریم زندگی می کنیم آقا شادا.. برامون دعا کن مخصوصا" برای حمید و سه قلوهاش

سلام خدای مهربونم خدایا پروردگارا شکرت که تو هستی تو میشنوی تو می بینی تو اجابت می کنی خدایا همیشه هوای منو داشتی پشت و پناهم بودی تو تمام مراحل زندگیم توی همه روزها، ماهها، دقیقه ها و ثانیه ها کنارم بودی خدایا وقتی تو بدترین شرایط ،بدترین روزا، بدترین حرفها، بدترین آدما نمی دونم چیکار کنم همیشه منو تو پناه خودت حفظ کردی خدایا خیلی خیلی دوستت دارم خیلی بخاطر همه چیزاهای که تو زندگیم بهم دادی و بخاطر اون چیزاهایی که تو زندگیم بهم ندادی خدایا مثل همیشه خودمو و خانواده 5 نفریمو به عظمت و بزرگی تو می سپارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)