روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

سه قلوهای من

هدیه های دیگران به شما جیگرای مامان

1391/2/12 0:58
نویسنده : مریم
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عمه نسرین براتون چند دست لباس خریده بود عمه الهه مای بیبی خاله مسی چند دست لباس دایی حسین همه چند دست لباس الهی مامان قربونتون بره که همه لباسا به تنتون بزرگه ایشالا زود زود بزرگ شدید خیال مامان راحت شه

 

مامان بزرگ گلی و بابابزرگ حاجی       ۲ تا دستبند + ۱ انگشتر

مامان بزرگ زهرا و بابابزرگ هیبت         ۲ تا دستبند + ۱ پلاک دمپایی

عمه طاهره                                       نفری ۱۰۰ تومان

عمه نسرین                                     ۲ پلاک من یکاد + ۱ دستبند

عمه اعظم                                       ۱ دستگاه بخور

عمو مجید                                        ۳ زنجیر

عمه الهه                                         نفری ۱۰۰ تومان

خاله مسی                                      ۱ دستبند+۱پلاک من یکاد+ ا لنگو

دایی امیر حسین                              یه عالمه لباس بچه

عمه بابا                                         ۵۰ تومان

خاله بابا                                        ۵۰ تومان

خاله لاله و خاله سکینه (خاله مامان)      گوشواره

خاله پری (خاله مامان)                       ۱۰۰ تومان

مادرشوهر خاله مسی                        ۳۰ تومان

مادرشوهر عمه الهه                            نفری 1 دست لباس سرهمی

مادر زن عمو مجید                               60 تومان

نرگس (دختر خاله بابا)                        ۵۰ تومان

مریم (دختر خاله بابا)                         ۵۰ تومان

احمد (پسر خاله بابا)                         ۵۰ تومان

حسین (پسر خاله بابا)                      ۵۰ تومان

دایی عطارضا (دایی مامان)                 ۵۰ تومان

دایی بابی (دایی مامان)                    ۳۰ تومان

فاطمه (دختر دایی بابا)                     ۵۰ تومان

سارا (دختر دایی مامان)                    ۳۰ تومان

پانته آ و ناتی (دوستای مامان)            سکه

پریسا (دوست مامان)                       چند دست لباس

سمیرا (دوست مامان)                      شوکولات خوری

 

الهی مادر فداتون بشه وقتی تو خواب میخندید یا وقتی گریه میکنید خدا رو هزاران مرتبه شکر می کنم که شما رو بمن داده ولی مامان اگر بدونی چقدر سخته بی خوابی دل نگرانی اعصاب خوردی وای هر کی از راه میرسه یه چیزی راجع شما میگه اگر بدونی چقدر از لحاظ بدنی و اعصاب ضعیف شدم خدایا تو در همه مراحل زندگیم کنارم بودی کمک کنم بهم توان بده نیرو بده تا بتونم این هدیه هایی که بمن دادی خوب نگهداری کنم اصلا" دوست ندارم یه لحظه تنهاتون بزارم همش تو اتاق شما هستم فقط برای دستشویی میام بیرون یا اگر تو آشپزخونه کار داشتم بقیه وقتم کنار شما هستم عزیزای مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)