روژان، رادمان، رادمهرروژان، رادمان، رادمهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

سه قلوهای من

مسافرت مامان و بابا به شمال

1391/8/27 0:00
نویسنده : مریم
992 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های من الهی قربونتون برم دوستتون دارم دوستتون دارمماچماچماچ

نی نی های من بابایی پیشنهاد کرد که یه مسافرت 2 روزه بریم تا یه کمی بتونیم استراحت کنیم من اولش راضی نبودم که شما رو تنها بزارم و برم چون اصلا" دوست ندارم حتی یه لحظه از شماها دور باشم وقتی شما 1 ساعت نباشید استرس و اضطراب میگیرملبخند

بابایی بنده خدا که انقدر تو این مدت اذیت و خسته شده بالاخره هر چی باشه مامان تحملش از بابایی بیشتره بابایی هم گناه داره بالاخره دلم زدم بدریا و بابایی گفتم بریمخنثی

اول باورم نمی شد تا از تهران اومدیم بیرون استرس گرفتم هی میخواستم به بابایی بگم برگردیم خیلی خیلی خودمو کنترل کردم استرسرفتیم یه جایی نزدیک چالوس و نوشهر یه ویلایی قشنگ گرفتیم که با دریا فقط 2 متر فاصله داشت دقیقا" پنجره پذیرایی با فاصله 2 متر بسمت دریا باز میشد با ساحل تمیز واقعا" جای قشنگی بودلبخند تو روژان عسل و جیگر و یکی یه دونه من موندی پیش مامان بزرگ زهرا و رادمان و رادمهر پسرکهای مامان عزیزای دل مامان موندید پیش مامان بزرگ گلی تا برگردیم خیلی تو وجودم عذاب کشیدم ولی به روی خودم نیاوردم گفتم بزار به بابایی خوش بگذره ولی خیلی دلتنگی چیزه بدیه تا برسیم تهران از دلتنگی شما پرپر زدمهیپنوتیزم

 اول اومدیم تو روژانمو از خونه مامان بزرگ زهرا برداریم فهمیدیم مریض شدی شوک بدی بود بیرون روی وحشتناک گرفتی بودی همراه با خون بهم گفتم تب 40 درجه داشتی و بیحال بودی قبلم تیکه تیکه شد وقتی فهمیدم مریضی و مامان پیشت نیست فروریختم الهی فدای اون ناله هات بشم که تو نبود مامانی کشیدی دخترم منو ببخش تنهات گذاشتماوهگریه بعد هم رفتیم پسرای مامانو برداشتیم و اومدیم خونه دو روز بعد هم رادمان و رادمهر البته حال تو رادمهرم از اینها الحمدولله بهتر بود ولی رادمان نه از اون روز هم رادمانم مریضی البته تبت قطع شده ولی هنوز بیرون روی داری مامانناراحت

خدایا خدایا خدایا پروردگارم ازت برای نی نی هام سلامتی سلامتی سلامتی سلامتی میخوام بخدا خسته شدم از بس نی نی هام مریض شدم خدایا تحمل و نیروی بدنیمو خدای سلامتی خودمو همسرمو و نی نی های گلمو ازمون نگیر خدایا کمکم کن کمکم کن کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)